Question to you: Content of The Make-up Effect by Silke?

I’m back!
Na mijn lange stage en het begin van het nieuwe jaar, lijk ik (net als vele andere bloggers) net wat meer stil te staan bij mijn blog en de inhoud hiervan…

Hoewel ik het erg fijn vind om te bloggen en mijn passie voor make-up te delen met jullie, is het toch net niet wat ik zou willen dat het is. Tussen de duizenden blogs is het moeilijk om mijn eigen plaatsje te vinden en een publiek aan te trekken dat geïnteresseerd is in de posts die ik net doe. Met het oog op (hopelijk) snel een job in het onderwijs en wat meer spaarzaam omgaan met geld en make-upaankopen, weet ik ook niet hoe consequent ik mijn tweewekelijks post-schema kan volhouden. Daarom volgende poll:

What do you like to see on blogs and what would you like to see here?

Laat het me zeker weten!

xoxo

Silke

 

 

Share your ideas

