NEW IN/ HAUL: Black Friday make-up shopping!

Ik MOEST wel profiteren van de Black Friday sales die vorige week online te zien waren! Ik kocht bijna elk kerstcadeau dat ik nodig had, plus wat cadeautjes voor mezelf – en dat aan -20%! 😉

Onlangs bijgewerkt494

// You KNOW I had to take advantage of the Black Friday sales that were going on last week!
I almost bought every single Christmas present I needed, including some presents to myself 😉

Eerst kocht ik enkele producten die ik al lange tijd op het oog had! Volgende producten kocht ik allemaal bij BeautyBay.

Kevyn Aucoins concealer wordt al jarenlang gehyped op mening YouTubekanaal. The Sensual Skin Enhancer is een hoogdekkende concealer, waarvan je slechts de kleinste hoeveelheid nodig hebt en die ook als foundation gebruikt kan worden. Het is zeker een high-end concealer, maar was met €10 afgeprijsd, dus hét moment om hem eindelijk aan te schaffen!

I bought some products that have been on my wishlist for a while now – all from BeautyBay. This high-end Kevyn Aucoin concealer has been hyped on many YouTube channels. It is supposed to be a super high coverage concealer, that can also act as a foundation. For Black Friday it was -€10, the ideal moment to finally purchase!

De lipstick van Gerard Cosmetics in 1995 stond ook al lange tijd op mijn wishlist. Onlangs kwam Cherry Cordial erbij, een prachtige diepbordeaux kleur. Ik ben benieuwd hoe ze dragen! Beide lipsticks waren -20%.

Gerard Cosmetics 1995 lipstick has been on my wishlist for a while now, and recently Cherry Cordial – a beautiful deep burgundy – joined that list! They were both 20% off, so I decided to go for it. I’m curious to see how they wear on the lips!

Ik kocht daarnaast ook twee single oogschaduw pans. Wink for Pink van Morphe Brushes & Morocco van Make-up Geek.

Two single eyeshadow pans ended up in my basket! These are Morphe Brushes Wink for Pink & Make-up Geeks Morocco.

Als laatste kreeg ik bij een Boozyshop-bestelling ook deze oogschaduw van Freedom Make-up. Hij is in de kleur Gilded 216. Ik heb nog geen ervaringen met dit merk, dus ik ben benieuwd. Bij het swatchen leek hij wel een beetje ‘chunky’.

With my Boozyshop purchase, I got this Freedom eyeshadow in Gilded 216 for free. I don’t have any experiences with this brand, so I’m excited to see how this works. Upon swatching, it did seem a bit chunky. Hopefully I’ll find some time soon to test and review these products! Did you do some Black Friday shopping? Which product do you like best?

 

Hopelijk kan ik snel tijd vrijmaken om deze producten te testen en reviews te delen!
Welk product vind jij het mooist? Kocht jij ook wat bij de Black Friday sales?

xoxo

3 thoughts on “NEW IN/ HAUL: Black Friday make-up shopping!”

Share your ideas

