UPDATE + Blogschema

Hi babes!

Zoals ik al in een eerdere update-post aangaf, is deze semester erg druk voor mij. Ik doe mijn derde jaar stage op 1 semester, om (hopelijk!) op 4 februari mijn diploma in ontvangst te kunnen nemen. Vanaf morgen begint mijn eindstage: 5 weken stage in de derde kleuterklas (2 weken voor de kerstvakantie & 3 weken erna). Als je een kleuterjuf in je omgeving hebt, weet je dat dit veel voorbereiding en werk is, waardoor mijn vrije tijd/blogtijd beperkt is…

Eerder zei ik:

Ik ga proberen, waar ik kan, zoveel mogelijk vooruit te werken zodat jullie geen last hebben van mijn drukke stageschema – maar ik kan geen beloftes maken. Stage zal op dat moment even prioriteit zijn, zodat ik in januari kan afstuderen.

Dat blijft natuurlijk het geval. Stage is uitermate prioriteit, want ik ben nu wel klaar met school!

Het gevolg hiervan is dat de komende weken maar één post, namelijk op woensdag (om 12u) online zal komen. Ik hoop dat ik zo wel mijn blog nog kan updaten en niet volledig hoef stil te vallen…  Na afloop van mijn stage zal ik opnieuw bekijken wanneer ik tijd heb om te bloggen en mijn schema opnieuw aanpassen.

 

Hopelijk begrijpen jullie dit!

Succes met de examens & fijne feestdagen!

xoxo

Silke

Share your ideas

