Update! + Liebster Award

Hé lovies!

Momenteel heb ik twee weken stage in de derde kleuterklas. Dit betekent dat ik het erg druk heb & moe thuis kom.
Ik heb enkele posts klaar staan, maar jammer genoeg heb ik even geen tijd om reviews te maken… Hopelijk begrijpen jullie dit.

Daarnaast werd ik door Aniek getagd om de Liebster Award te doen. Het leuke hieraan is, dat ik nieuwe lezers van mijn blog leer kennen!

liesbster 2

Wat wil je graag bereiken met je blog?

Hmm, dat vind ik moeilijk te zeggen. Ik zou kunnen zeggen dat ik duizenden bezoekers en reacties krijg – en misschien is dat ook wel zo – maar eerlijk gezegd zie ik mijn blog meer als een persoonlijke uitlaatklep for all things beauty.
Mits meer tijd zou ik meer met mijn blog bezig kunnen zijn en grotere dromen ambiëren, nu wil ik vooral andere personen inspireren en een positief plekje op het internet creëren.

Wat vind je leuk aan bloggen?

Ik vind het fijn dat ik zelf bepaal wat er wanneer op mijn blog verschijn. Ik post zaken die ik zélf ook het leukst vind om te lezen en ik ben de enige die daarover beslis. Ik vind het fijn dat ik mensen kan inspireren voor een look of kan helpen bij de aankoop van bepaalde producten, ik vind het leuk om reacties op mijn posts te krijgen en zo in contact te komen met nieuwe mensen. Er zijn vele leuke dingen aan bloggen!

Als je zelf je eigen naam mag kiezen, hoe zou je dan heten?

Goh, ik ben nooit iets anders dan Silke geweest, dus vind een andere naam ook niet bij me passen. Ik heb natuurlijk wel andere namen die ik mooi vind (voor future babies), maar die zijn nog even geheim 😉

Als je jezelf in 1 woord zou moeten omschrijven, welk woord zou dat dan zijn?

Positief ? Moeilijke vraag! Laat me in de comments weten hoe jij me in 1 woord zou omschrijven!

Waar haal je je inspiratie vandaan voor het bloggen?

Zoals ik eerder al aangaf, post ik het soort artikels die ik zelf het liefst lees. In die zin haal ik dus inspiratie uit de blogs die ik lees. Daarnaast ook uit producten in mijn kast of in de winkel, trends die rondgaan, instagram, … Overal een beetje!

Waar kan je niet zonder leven?

Straciatella ijs.

Een dagje strand of een dagje sneeuwballengevecht?

Beach all the way!

Je vliegt in je eentje naar een ander land, wie hoop je dat er naast je zit in het vliegtuig?

Mijn vriend, zodat die mee naar het buitenland kan? Haha.

Als je voor 1 dag een man zou zijn, wat zou je dan doen?

Mijn baard scheren, in de zetel hangen en voetbal kijken ;D

Welke artikelen vind je het leukste om te lezen op andere blogs?

Faces of the day/looks, reviews en shoplogs.

Wat neem je altijd mee als je de deur uitgaat?

Mijn GSM!

 

Ik heb de tag al enkele keren ingevuld, dus ga ik geen bloggers nomineren. Maar als je suggesties hebt over blogs die je graag leest, mag je deze zeker achterlaten! (:

Enjoy your week! ❤

Share your ideas

