REVIEW: Physicians Formula Happy Booster blush “Warm”

Nu al twee jaar geleden ging ik op reis naar Florida. Ik ging naar huis met een koffer vol make-up, waarvan ik al heel wat gereviewd heb. Vandaag is het de beurt aan deze Physicians Formula blush – die ook verkrijgbaar is in DI!

REVIEW_BlushPF

/ When I went to the USA, two years ago, I picked up A LOT of make-up! I’ve reviewed lots of it by now, and today it’s time for this beautiful Physicians Formula blush – which you can now also get in DI!

De blush trekt meteen de aandacht door de mooie hartjesprint, die verschillende roze tinten heeft. Onder de blush zit een spiegel en penseeltje, misschien wel handig voor on the go, maar het maakt de verpakking wel erg dik.

It’s the hearts imprinted in the blush that attract you rightaway. Underneath the blush, there’s a mirror and a little brush. It may be handy on the go, but it makes the packaging rather bulky.

Wanneer alle roze tinten van deze “Warm” blush gemengd worden, verschijnt er een warme roze kleur. De blush is goed gepigmenteerd, al geven de individuele tinten niet erg veel kleur af bij het swatchen.

There are a few shades of pink within the blush that become a beautiful warm pink colour when mixed together. The blush is pigmented, even though the individual shades don’t give off that much colour.

Hieronder zie je het effect van de blush. Links heb ik niets op mijn wangen, rechts enkel de blush. Hij blijft heel de dag zitten en de kleur is perfect voor elke dag.

Here you can see the effect of the blush. On the left I have no product on my cheeks, on the right I applied only the blush. It stays on all day and is perfect for every day.

 

Deze blush in Warm is mooi en ik ben er blij mee, al zou ik deze waarschijnlijk niet opnieuw kopen. Hij kost €16,95 bij DI, dat is wat aan de dure kant voor een blush die ik niet heel vaak gebruik.

Wat vind jij van deze blush?

For the cost of €16,95 this blush is beautiful, but I wouldn’t buy it again as it is a bit too pricey for a blush I don’t use enough. What do you think of this blush?
Share your ideas

