TAG: The Versatile Award (NL)

Onlangs werd ik door Lana (van Blue Sparkles) getagd voor ‘The Versatile Blogger Award’.
So I did what I had to do 😉
versatile-blogger-award

 

Waarom deze award nu net zo heet, I cannot tell you. Het lijkt me eerder iets zoals de Liebster Award, waar ik een lange tijd geleden ook voor genomineerd werd. Een manier om “kleinere” blogs toch in de kijker te zetten en nieuwe blogs te leren kennen – en dat is fijn! Bedankt Lana voor het nomineren! 🙂

THE RULES

  • Noem de persoon die je getagd heeft (met link)
  • Geef 7 feiten over jezelf
  • Nomineer 15 blogs die je onlangs of regelmatig bezoekt

 

THE FACTS

Zijn jullie klaar voor zeven random facts? Laat me weten welke je al wist & welke niet! 🙂

  1. Ik ben slechts 1m55 ‘groot’. I’m a real shorty & I love it! Daardoor zijn is het bovenste schap in de keuken en kleerkast automatisch toegewezen aan mijn vriend.
  2. Mijn vriend en ik zijn ondertussen al 7 jaar samen. Ik leerde hem kennen in 2008, toen ik 14 was. Zeven jaar later we are still going strong!
  3. Ik heb een hekel aan bellen. Ik weet nooit goed wat zeggen en bel al zeker niet graag naar onbekenden. Sms’en, whatsappen, facebooken, instagrammen, etc. is dan weer wel mijn ding!
  4. Ik check social media ook meer dan ik zou moeten. Ik geef het toe – ik ben verslaafd. Ik ben lekker nieuwsgierig en social media is dé place to be om vanalles te weten te komen!
  5. Make-up is mijn grote passie, bloggen maar ook vooral het aanbrengen van make-up op klanten en modellen. Toch houd ik ook enorm van het staan in de kleuterklas! Mijn grote droom is om een parttime job als kleuterjuf te combineren met mijn eigen beautyzaak.
  6. Ik ben geen gezonde eter. Ik ben een echte viesneus, lust heel weinig en wat ik graag lust, is meestal niet zo gezond. Gelukkig heb ik al mijn vitaminen & zit ik altijd op hetzelfde (gezonde) gewicht. De dag dat ik moet letten op mijn eten wordt een zwarte dag ;D
  7. Reality-TV is mijn guilty pleasure, daar kan ik u-ren naar blijven kijken! Enkele voorbeeldjes: Keeping Up with the Kardashians, Say Yes to the Dress, Sister Wives, Geordie Shore, Ex on the Beach, Teen Mom, Rich Kids of Beverly Hills, … MTV, E! en TLC behoren daarom tot mijn favoriete zenders! 😉

 

THE NOMINEES 

Hierbij ga ik eerlijk mijn favoriete blogs noteren. Als je al getagd geweest bent, hoef je hem zeker geen tweede keer in te vullen. Ik wil gewoon graag blogs vermelden die ik ook werkelijk graag lees, daarom houd ik het bescheiden (15 is VEEL!) – want ik lees veel internationale blogs! 🙂

1 thought on “TAG: The Versatile Award (NL)”

  1. leuk dat je hem hebt ingevuld! 😀
    ik weet dat 15 veel is :p ik had er ook moeite mee xD
    en fact 7 en 3 komen ook heel bekend voor bij mij :p
    Leuk dat je al zolang samen bent met jouw vriend, keep on going!
    Groetjes lana xxx

    Liked by 1 persoon

Share your ideas

