Budget penselen voor minder dan €4?!

Hi lovies!

Ik kreeg vandaag een persmail binnen en het maakte me té benieuwd om het niet met jullie te delen!
Vanaf eind september zal Essence namelijk een limited edition penselen-lijn in hun collectie introduceren, waarbij elk penseel onder €4 zal kosten!

rsz_essencemakemepretty

Hieronder zie je alle penselen uit deze ‘Make me Pretty’-lijn naast elkaar.

Het lijkt alsof Essence de mosterd is gaan halen bij Sigma. De brushbox, de naam en de kleurtjes doen me erg denken aan de Sigma ‘Make Me…’ travel penselencollecties.

Hier volgt de collectie, met prijzen. Je mag de foto’s gebruiken op jouw blog, mits je mijn blog vermeld als bron natuurlijk 🙂

Essence LE penselen1

  • Blush brush voor subtiel aanbrengen van blush & shapen” €2,99
  • Bronzer brush “die precies genoeg bronzingpoeder opneemt” €3,39
  • Powder & highlighter brush “voor een vlekkeloze finish door het makkelijk blenden” €3,39

Essence LE penselen4

 

  • Concealer brush €1,99
  • Eyeshadow blender brush “platte haartjes als het ideale hulpje voor het blenden” €1,99
  • Precise eyeshadow brush “gemakkelijk nauwkeurig aanbrengen” €1,89
  • Eyebrow comb “twee uiteinden voor het perfect definiëren van je wenkbrauwen €2,59
  • Lip brush “voor een perfecte en vlekkeloze lipstick look” €1,89

Essence LE penselen3

  • Multi Use eyeshadow brush “ultieme musthave met drie verschillende oogschaduwkwasten in één” €2,99

Collages34

  • Liquid brush cleanser (prijs niet meegedeeld)
  • Brush box (prijs niet meegedeeld)

 

Enkele dingen maken me enthousiast, anderen doen m’n wenkbrauwen fronsen.
Waarom toch altijd die sponsapplicator, is er iemand die deze liever gebruikt dan een penseel? Ook het platte ‘blendpenseel’ en de penselenreiniger maken me benieuwd.
Of ik ze zal kopen, weet ik niet, maar ik zal zeker langs Kruidvat gaan om eens te voelen aan de penselen. Als Essence het hier goed doet, is er een echte budgetparel op de markt gekomen!

 

De Essence trend edition Make Me Pretty kwastencollectie zal te verkrijgen zijn van eind augustus t/m half oktober (België, Kruidvat) en in november (Nederland, Kruidvat en Trekpleister).

Naar wat ben jij benieuwd? Ga jij iets kopen?

2 thoughts on “Budget penselen voor minder dan €4?!”

Share your ideas

