REVIEW: Yves Rocher Radiant Lip Crayon in ‘Rose Sorbet’

Als Flair je een bon geeft voor een gratis lipproduct, dan ga je die beautyblogger zijnde natuurlijk halen! Ik was erg benieuwd naar dit product – mijn allereerst product van Yves Rocher!
Benieuwd hoe hij bevallen is? Lees dan verder!rsz_yrlipcrayon_review

/ When you get offered a free lipproduct, you make sure to get it! Curious to see how I feel about this Yves Rocher lip crayon? Keep reading!

Yves Rocher. Het is een merk waarvan ik af en toe een reclameblaadje in mijn handen krijg en denk ‘hm, dat ziet er wel goed uit!’ maar toch beland het nooit in mijn collectie. Toen er in Flair een bon zat om dit lip crayon gratis af te halen, zei ik geen nee!

Het lippotlood is verkrijgbaar in zes kleuren, van nude tot fel oranje. Ik koos voor een fris roze zomerkleurtje: Rose Sorbet.

Yves Rocher is a brand that sparks my interest when seeing an advertisement, but it never seems to become a part of my collection. So when Flair-magazine gave the opportunity to get a lip crayon for free, I couldn’t resist! These lipcrayons come in six different shades, going from nude to a bright orange. I chose to go with a summery pink colour: Rose Sorbet.

Aan de onderkant van het potlood kan je draaien, waardoor de punt verder uitschuift.  Handig, want zo hoef je het potlood niet te slijpen!

You can twist the product up from the bottom of the pen, which means you don’t have to sharpen the pencil!

Het product wordt omschreven als een ‘glossy lip pen’ met een hydraterende formule, voor onweerstaanbaar mooie lippen. De dekking is niet zo dekkend als een lipstick, maar niet volledig sheer. Hij heeft, zoals beloofd, een (lichte) glossy finish.

The products is described as a ‘radiant lip crayon’ with a hydrating formula, for irresistable beautiful lips. The coverage isn’t fully sheer nor opaque. As promised, it has a light glossy finish.

 

Eens aangebracht op de lippen was ik aangenaam verrast! Het lippotlood brengt goed aan en geeft heel wat pigment af! Mijn lippen zijn volledig gedekt in een mooi zomers, medium felroze kleurtje. Eerlijk is eerlijk – bij het aanbrengen is de geur vrij sterk aanwezig en doet me denken aan mijn oude ‘speelgoedmake-up’. Eens aangebracht merk ik niks meer van de geur.

The application surprised me! The lipcrayon applies well and has great pigmentation! My lips were completely covered in a beautiful summery, medium bright pink colour. To be honest, when applying the product onto your lips, the scent is quite ‘out there’ & reminds me of ‘play make-up’ from when I was younger. Once applied, I don’t notice the scent anymore.

 

Hier zie je een full face met het product. Naarmate de tijd vordert, gaat het potlood er matter uitzien. Hij voelt niet hydraterend noch uitdrogend aan op de lippen. Je voelt hem haast niet zitten! Het potlood blijft een tweetal uurtjes zitten, niet wauw dus. Voordeel is wel, dat hij dankzij zijn potlood vorm heel gemakkelijk  on the go aan te brengen is.

Here’s a full face with Rose Sorbet on the lips. As time goes on, it becomes more matte. It doesn’t feel drying nor hydrating (unlike it promises), you can barely feel you’re wearing anything on your lips. The product stays on for a good two hours (which is not ‘wow’ but it’s easy to apply on the go) and is available for €13,90 in Yves Rocher stores and online.

Yves Rochers Glossy Lip Pen is verkrijgbaar voor €13,90 (nu tijdelijk €6,95 op de website!) in Yves Rocher winkels en online.

2 thoughts on “REVIEW: Yves Rocher Radiant Lip Crayon in ‘Rose Sorbet’”

Share your ideas

