NEW IN/ First Impressions: e.l.f. cosmetics

Onlangs had ik het geluk om enkele producten opgestuurd te krijgen door e.l.f.! Als echte budgetlover zei ik daar natuurlijk geen nee tegen. Ben je benieuwd naar mijn eerste indrukken? Lees dan verder!rsz_newin_elf

/ I was fortunate enough to receive some e.l.f. products the other day – as a budgetlover I couldn’t say no to that! Curious about my first impressionist of these products? Read along!

Het eerste product dat ik uitkoos zijn twee individuele oogschaduws uit de €1-lijn. Ik koos de kleuren Peach Fizz en Pink Ice, een brons/koperkleur en een lichtgouden/champagnekleur. Bij het swatchen was ik erg onder de indruk, er lijkt veel pigment van deze oogschaduws te komen!

The first product I chose were these €1 single eyeshadows in Peach Fizz and Pink Ice. Upon swatching I was definitely not let down by this bronze/copper and light golden/champagne colour!

Ik nam de kans om enkele producten te kiezen waar ik al lange tijd benieuwd naar was, zoals deze cream eyeliner in de paarse kleur Punk Purple. Bij het aanraken voelde hij een beetje ‘olie-achtig’ dus ik ben benieuwd hoe dekkend hij zal aanbrengen op mijn ooglid.

I took the opportunity to choose some products I’ve been interested in for some time now, like this cream eyeliner in Punk Purple. At first touch, it seemed a bit oily so I’m curious to see how it will perform on my eyelid.

De laatste tijd ben ik helemaal in to oranje en koraal, dus een koraalkleurige lipstick kon niet ontbreken! Deze komt net zoals de eyeliner uit de studio-lijn en belooft een hydraterend effect op de lippen. Ik ben benieuwd! Bij het swatchen was deze Coral Cutie in ieder geval al erg gepigmenteerd en glanzend!

I have totally been into oranges and corals lately, so an orange lipstick couldn’t miss out. This Coral Cutie seemed to be very pigmented and shiny when swatching and promises to be hydrating.

In die orange-craze kon dus ook een bijpassende blush niet ontbreken. Deze blush kost €2,50. Ik koos de kleur Glow, een prachtige lichtoranje kleur met gouden shimmer.

In that same orange-craze I couldn’t not get a matching blush. At a great €2,50 pricepoint, this blush in Glow is a beautiful orange colour with golden shimmer.

Als volgende het zeer gehypete gezichtspoeder! Al jarenlang hoor ik bloggers beweren dat dit een dupe is van het dure Make-up Forever poeder, dus deze moest in mijn collectie belanden!

Next up is the hyped face powder. For years and years bloggers have been saying this is a perfect dupe for the expensive Make-Up Forever powder, so it had to find it’s way into my collection!

Oorspronkelijk koos ik een andere concealer uit de Studio-lijn (die in een tube), maar deze was jammer genoeg uitverkocht. Ik ben benieuwd hoe deze Complete Coverage Concealer het doet!

Originally I chose another concealer from the Studio-line, but unfortunately it was out of stock. I’m interested to see how this one will work.

Last but not least: een oogschaduwpalette in Luxe voor de ongelooflijke prijs van €1! De warme kleuren riepen me en ook bij het swatchen was ik niet teleurgesteld (op één kleurtje na!).

Last but not least: a €1 eyeshadow palette in Luxe. The warm colours spoke to me and the swatches looked great (except for one!). Which product would you like to see reviewed first?

 

Van welke producten wil jij als eerste een review zien?

 

These products were sent to me in consideration to review.
For more information, read my disclaimer.
Share your ideas

