REVIEW: MAC Sheen Supreme lipstick in Supreme Style

Ondertussen is het al even geleden, maar in deze MAC haul liet ik je mijn nieuwste lipstick-aanwinst zien. Mijn allereerste Sheen Supreme lipstick.

Hij is zeker anders dan de gewone lipsticks… Maar is hij mij bevallen? Lees verder!

rsz_mac_supreme_style

/ In this MAC haul I showed you my newest addition to my MAC lipsticks, my first Sheen Supreme lipstick. It’s definitely a lot different than the regular lipsticks… but is it different in a good way? Read along! 

De Sheen Supreme lipsticks komen in een andere verpakking dan de ‘gewone’ MAC lipsticks. De verpakking is glanzend zwart en cilindervormig. Het ziet er heel chique uit.

The Sheen Supreme line looks a bit different from the ‘regular’ MAC lipsticks. They come in sleek, shiny black packaging – it looks very fancy!

 

Supreme Style wordt beschreven als een “licht koraal met roze”. Het is een mediumkoraalkleur met roze ondertonen en kan eigenlijk prima als nudekleur dienen voor verschillende huidskleuren. De lipstick is zo ‘glad’ dat het lijkt alsof hij smelt in de tube – geen aanrader om mee te nemen op reis dus!

Supreme Style is described as “a light coral with pink”. It’s a medium coral with pink undertones and can be used as a nude for various skintones. The lipstick is so ‘smooth’ it seems like it’s melting in the tube – not one to take with you on your vacation!

Ook qua textuur zijn deze lipsticks niet te vergelijken met de gewone lijn. Deze lipstick voelt veel dikker en gladder op de lippen, alsof je er een laagje stevige boter/vaseline op smeert. Ik vind het gevoel niet onaangenaam, maar ik kan me inbeelden dat niet iedereen dit een prettig gevoel vindt.

MAC Supreme Style(2)
The feel of the lipstick isn’t compareable to the regular line. It feels a lot thicker and smoother on the lips, as if you put a layer of firm butter/vaseline on your lips. Personally, I don’t mind the feel of the lipstick, but I can imagine not everyone will be too keen on this feeling.

 

Hier zie je enkele full faces met Supreme Style (1 – 2 – 3).

Here you can see some full face pictures with Supreme Style on the lips (1 – 2 – 3). MAC Sheen Supreme lipsticks cost €20,50 – which is a lot. The lipstick wears nice, stays put relatively long for a shiny finish and has a beautiful colour. But is it worth the €20? That depends on whether or not you will be able to handle the ‘thicker feeling’ on your lips. Do you have any experiences with the Sheen Supreme lipsticks?

 

MAC Sheen Supreme lipsticks kosten €20,50 – een aardige cent dus. De lipstick draagt fijn, blijft nog vrij lang zitten voor een glanzende finish en heeft een mooi kleurtje. Is het die €20 waard? Dat hangt er vanaf waar je naar op zoek bent en of je het ‘dikkere gevoel’ op je lippen kan verdragen.

Heb jij ervaringen met de Sheen Supreme lipsticks?

3 thoughts on “REVIEW: MAC Sheen Supreme lipstick in Supreme Style”

  1. Ik heb ze nog niet geprobeerd, ik vind €20,50 trouwens ook nogal veel. Als er een kleurtje tussenzit dat ik écht de moeite vind zou ik het er misschien wel voor over hebben. Hij staat je wel echt héél erg mooi =D

    Like

Share your ideas

