UPDATE: Decision was made! New links!

 

De beslissing is gevallen – na enkele dagen nadenkwerk en enkele bevestigingen, ben ik dan toch voor een andere naam gegaan. Alle links & wat er voor jullie kan veranderen, lees je hieronder.
IMG_20140217_110149

/ The decision was made – after some days of thinking and some confirmation, I decided on another name. You can read below all links & what possibly changes for you.

Jullie kunnen me nu volgen onder de link http://www.themakeupeffectbysilke.wordpress.com. Als je me al volgt via Bloglovin’ zou er niets moeten veranderen, dat wordt vlekkeloos overgezet 🙂

Nog enkele links die veranderen, maar waar je niets voor moet doen als je me al volgt:
twitter – http://www.twitter.com/SilkeVx
instagram – http://www.instagram.com/SilkeVx
Deze staan beide ook gelinkt in de rechtste sidebar 😉

Ook de tijden waarop de artikels online komen, veranderen niet. Je kan nog steeds elke woensdag en zaterdag om 12 uur ’s middags een artikel verwachten.

Wat dan weer wel veranderd, is mijn YouTubekanaal. Deze heb ik nu aan een ander e-mailadres gelinkt, dus moest ik alle filmpjes downloaden en heruploaden op een ander kanaal. Je kan de filmpjes vanaf nu hier vinden.

rsz_1the_make-up_effect_banner-2
You can now follow me at http://www.themakeupeffectbysilke.wordpress.com, if you follow the blog through Bloglovin’ there shouldn’t be any problem. All my social media links (including a new YouTube channel) are all the way at the bottom of my blog, if you already follow me there you don’t have to do anything. Update times of a new blogpost remain the same: Wednesday & Saturday at noon.

 

Veel plezier op de blog! Feedback is welkom! 🙂

Share your ideas

