UPDATE: Persoonlijk + blogveranderingen?

Haihaihai !
Allereerst: ja, je ziet het goed. Het is geen woensdag of zaterdag en dit IS een blogpost. BONUS! You’re welcome (hopelijk ruiken jullie mijn sarcasme) ;D
Het was tijd om jullie even te updaten over wat er in mijn leven & op de blog allemaal te gebeuren staat en daarbij heb ik jullie meningen nodig! Lees alsjeblieft verder!

rsz_update

Ik begin even met een persoonlijke update.  Zoals sommigen van jullie waarschijnlijk weten, studeer ik Kleuteronderwijs. ‘Normaal gezien’ zou ik aan het einde van het schooljaar (aka binnen een maandje) afstuderen; zij het niet dat ik vorig jaar een onvoldoende behaalde op stage en ik deze dit jaar dus moest hernemen (that’s a whole story on its own). In juni heb ik twee examens en dan volgt nog één semester pure stage. In januari 2016 zou ik dan (eindelijk!) moeten afstuderen.

Omdat ik dit jaar de theorie van het derde jaar combineerde met de stage van het tweede jaar, had ik veel vrije tijd. Dat zal vanaf september wel anders zijn! Ik ga proberen, waar ik kan, zoveel mogelijk vooruit te werken zodat jullie geen last hebben van mijn drukke stageschema – maar ik kan geen beloftes maken. Stage zal op dat moment even prioriteit zijn, zodat ik in januari kan afstuderen.

Don’t worry, nu heb ik dus wel tijd! De eerste twee weken van juli ga ik vakantie (hiphoi!) en daarna volgen twee maanden van vrije tijd – tijd om te bloggen!

42d261208e0c50de41374f4ab37efba3

Als jullie de blog al een tijdje volgen (vlekkeloze overgang!), hebben jullie vast wel opgemerkt dat Veerle al sinds lange tijd geen post meer heeft geplaatst. Niet omdat onze samenwerking niet loopt, maar omdat ze na haar werkuren weinig tijd heeft om in de blog te investeren. Daarom hebben we dus besloten dat vanaf nu deze blog officieel enkel de mijne zal zijn.

In deze post vertelde ik jullie al over mijn visagiecursus en make-uppagina. Ik wil deze blog gebruiken als een verlengde van die make-uppagina en mijn ‘zaakje’ The Make-up Effect. Tot nu toe ben ik nooit openlijk uitgekomen voor mijn blog (ookal staat hij gelinkt op mijn Instagram) en omdat ik toch wel trots ben op wat ik hier allemaal post, wil ik daar verandering in brengen!

f5be3c4feb937fde6ec1121be9c4c83f

 

Toen officieel de beslissing viel dat Veerle uit de blog zou stappen, kwamen bij mij meteen de vragen. Hoe zit het dan met The Make-up ‘Family’ ? Ik houd van de naam en heb er ook helemaal geen bezwaar tegen, maar het lijkt niet meer echt te kloppen. Ook niet omdat ik net de link wil maken naar The Make-up Effect by Silke.

DUS. Nu is de vraag, wat denken jullie hier allemaal van?

Hou ik de naam ‘The Make-up Family’ ? Probeer ik hem te veranderen naar ‘The Make-up Effect’ ? Koop ik een domein ‘The Make-up Effect’ en link ik themakeupeffectbysilke.wordpress.com gewoon door? Neem ik een andere naam? Mijn eigen naam?

Zoveel vragen en ik wil graag jullie inbreng! Alles wat in je opkomt – post het alsjeblieft in de comments! 🙂

Dankjewel en dankje voor het lezen!

Silke x

1 thought on “UPDATE: Persoonlijk + blogveranderingen?”

  1. Ik zou voor The Make-up Effect gaan, omdat de ‘family’ niet meer helemaal van toepassing is, en omdat ik effect wel graaf vind klinken! Ik ben blij dat je ondanks de drukke stage die eraan komt, wel blijft bloggen!

    Liked by 1 persoon

Share your ideas

